Friday 6 August 2010

updating/reminder

its been kinda unique week since the night my friends and I went out on friday.
adventures, discoveries, and surprises are included in this story...yes!
what i never expected happens, what i always believed about myself wasnt true
thus, lots of things happen and this makes me wonder if i changed. did I or am I changing?
im pretty sure that i am still what i am. just finding part of me which i did not know before.

とてもユニークな一週間だった。
冒険や発見や驚きがあった。
決して予期しなかったことが起こり、自分についてこうだと信じてたことは違ってたり。
そんな感じで色々なことがあった。
そいつらが、私って変わったのかな?変化してるのかな?と思わせる。
でもきっと、今でも私は私のまま。ただ単に、気がつかなかった自分の一部を発見している最中なんだ、と思う。

「好きになっちゃダメかな〜」と人セクのユリちゃんが言いそうなこと言ってみたりしてネタにしている。
この類いの話が楽しくて、女友達とふざけて言っているんだけど、口にしているうちに冗談と本気のラインがぼやけることがあるし。
よくない、よくない。
不毛だし。冗談だし。なし、なし。


No comments:

Post a Comment