Wednesday 2 June 2010

great work of the nature

One day, as I went up the steps of my apartment I found a beautiful moth near my front door.
She was half dead and I took picture of her.
The next day, she was gone..I wondered where she went.
It was like 1 or 2 week ago, and I still see the photo one in a while.

Although they freak me out, i cannot deny that some of insects are beautiful
Nature creates one of the greatest art in this world
Its color and shape could be something.







先週だったか、先々週だったか、家に帰ってきて
階段を上っていたら、一匹の蛾がいた。
瀕死の状態で動かなかったので、近くに行って写真を撮った。
次の日、もうそこに姿はなかった。どこへ行ったんだろう?
今でもたまに写真をときどき見るけれど、なんであんな色で生まれてきたか不思議。
恐ろしいけれど、世の中には美しい虫がいるってことは否定できないと思う。
自然がつくりだすものには、素晴らしいアートがたくさん。
その色や形をみて、何か作れるんじゃないかな?
うん、ただやっぱり怖い。
魚とかの写真にしておけばよかったかな?なんて。

No comments:

Post a Comment