Friday 25 June 2010

lets make egg love

will came to univ to see my presentation.... lol
it was kinda feeling weird to see him at school

ウィルが大学に来た。わたしのプレゼンを見に(笑)
学校でウィル見るのは変な感じがしました。
after finishing my presentation, we went to yasu's house and made hanburger
oh it was delicious!
放課後はやすんちに行って、ハンバーガー作り。
本当においしかった!
then daphne came! they are watching some kind of silly show from america( from 80's?)
それからダフネも来ました。アメリカの80年代のコメディーみたいの見て笑ってました。



she was working on her assignment. love her work
yasu and i cut will's hair haha
whatta creative night!
彼女は課題をやってました。ダフネのデザイン画たち、すき。
やすと私はウィルの髪を切りました。
なんてクリエイティブな夜んなんでしょう。
----
明日は渋谷で母と会います。美術館?を見に行って、ふらふら。
たのしみです:)

No comments:

Post a Comment